קידום אתרים לעסק חדש

קידום אתרים לעסק חדש

תוכן עניינים

הקמה וקידום של אתר אינטרנט חדש לעסק היא צעד קריטי לקראת יצירת נכס דיגיטלי לעסק והכנסה נוספת בעקבותיו. תהליך זה, על אף שהוא מרגש, מגיע עם סט של משימות יסוד חיוניות לנראות ולהצלחה, כאשר אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) בראש. קידום אתרים הוא הבסיס שעליו נבנות יכולת הגילוי והרלוונטיות של האתר. מכיוון שעסקים מתחרים על תשומת הלב של הקהל, הבנה ויישום של אסטרטגיות קידום אתרים לעסק חדש לא רק מועילות – אלא הכרחיות. לכן, חשוב להתעמק במרכיבים הבסיסיים של קידום אתרים שיש לקחת בחשבון בעת הקמת אתר חדש, לקראת המשך אופטימיזציה וקידום האתר בגוגל. הנה מספר משימות שיש לבצע ותוספים שכדאי להתקין באתר לפני שהאתר עולה לאוויר, כך שתבטיחו שהקידום מתנהל בצורה חלקה ואפקטיבית.

1. לבחור דומיין

המסע מתחיל בבחירת דומיין האתר (שלא רק ישקף את המותג אלא יהיה גם ידידותי לקידום אתרים). שם דומיין משמש כאות ראשון למנועי החיפוש ולמבקרים פוטנציאליים לגבי מה שהאתר מייצג. זה צריך להיות תמציתי, קל לזכירה ורלוונטי להצעות הליבה של העסק. בחירת הדומיין יכולה להשפיע באופן משמעותי על הנראות המקוונת של האתר ודירוג החיפוש.

2. לחבר את הדומיין לאחסון

האחסון בעצם משמש כ”בית המארח” של האתר. חיבור הדומיין לאחסון הוא חיוני לניהול יעיל של נתונים. על ידי קישור האתר שלך לאחסון השרת או אחסון הענן, אתה מבטיח גישה חלקה לקבצים, תמונות ונכסי מדיה אחרים הנדרשים לתפעול האתר. יתרה מכך, אחסון איכותי מפשט את ניהול הקבצים, מקל על עדכונים ומאפשר גיבויים.

3. להכין מחקר מילות מפתח רלוונטי

בלב קידום אתרים לעסק חדש, או בכלל, טמון מחקר מילות מפתח. תהליך זה כולל זיהוי המילים והביטויים שלקוחות פוטנציאליים משתמשים בהם בעת חיפוש מוצרים או שירותים דומים לאלו שמציע העסק. על ידי שילוב מילות מפתח אלו בתוכן האתר, המטא תגים וכתובות האתרים, עסקים יכולים לשפר את הרלוונטיות של האתר שלהם לקהלי יעד ולשפר את הנראות שלו בדפי תוצאות של מנועי החיפוש (SERP). לחצו על הלינק אם אתם רוצים ללמוד איך עושים מחקר מילות מפתח כמו שצריך »

3. להתקין תוספים רלוונטיים לבנייה וקידום

לפני שהאתר החדש שלך עולה לאוויר, התקנת תוספים חיונית למיצוי הפונקציונליות שלו ולאופטימיזציה של חווית המשתמש. תוספים מציעים שפע של יתרונות, החל מבניה, שיפור אמצעי אבטחה ועד לשיפור ביצועי האתר ו-SEO. הם מאפשרים לך להתאים אישית את האתר שלך כך שיתאים יותר לצרכים ולמטרות הספציפיות שלך, בין אם זה הוספת טפסי יצירת קשר לתקשורת קלה עם מבקרים, שילוב כפתורי שיתוף במדיה חברתית או הטמעת כלי ניתוח למעקב אחר תעבורת האתר. עם תוספים אלו, אתם יכולים להרחיב את היכולות של האתר ולהבטיח שהוא יישאר יעיל, מאובטח וידידותי למשתמש, ובסופו של דבר תורם להצלחתו ולצמיחה הכוללת שלו.

תוספים רלוונטיים ומה הם עושים :

תוסף אלמנטור לבניית אתרים

תוסף Elementor לבניית אתרים מאפשר ליצור אתרים מדהימים ופונקציונליים. עם ממשק “הגרירה והשחרור” האינטואיטיבי שלו, גם אלה ללא ניסיון בקידוד יכולים לעצב אתרים בעלי מראה מקצועי. Elementor מציעה מגוון רחב של תבניות, ווידג’טים ואלמנטים עיצוביים הניתנים להתאמה אישית, המאפשרים למשתמשים להתאים אישית כל היבט באתר שלהם. הוא תומך בעיצוב רספונסיבי, ומבטיח שאתרים ייראו נהדר בכל המכשירים (כמובן שהכל צריך לעבור התאמה). בנוסף, Elementor משתלב בצורה חלקה עם תוספים וכלים אחרים, ומשפר את הפונקציונליות והרבגוניות. בין אם אתה בונה בלוג פשוט או אתר מסחר אלקטרוני מורכב, אלמנטור מפשטת את תהליך יצירת האתר, ומאפשרת למשתמשים להגשים את החזון שלהם ביעילות.

פלאגין Yoast SEO

לדעתנו Yoast SEO הוא תוסף רב עוצמה שעוזר לנו, בעלי אתרים, לנהל יותר טוב את האופטימיזציה של האתר. תוסף רב עוצמה זה מייעל את התהליך של שיפור הנראות בתוצאות מנועי החיפוש, ובכך עוזר לשפר את האופטימיזציה שמביאה ליותר תנועה אורגנית. עם Yoast SEO, אתה יכול לבצע אופטימיזציה של תוכן ללא מאמץ עבור מילות מפתח, לשפר מטא תיאורים, לשנות סלאגים, ולהבטיח קריאות הן למשתמשים והן למנועי החיפוש. הממשק האינטואיטיבי שלו מספק תובנות והמלצות חשובות, ומאפשר לך לכוונן את אסטרטגיית ה-SEO של האתר שלך בצורה יעילה. על ידי מינוף הכלים והתכונות של Yoast SEO, אתה יכול להגביר משמעותית את סיכויי האתר שלך לדרג גבוה יותר בדפי התוצאות של מנועי החיפוש, ובסופו של דבר להביא יותר מבקרים ולקוחות פוטנציאליים לאתר שלך.

תוסף HFCM

עם HFCM, אתה יכול לנהל ביעילות סקריפטים באתר (הטמעה ללא מאמץ של קודי מעקב). שילוב התוסף Header Footer Code Manager חיוני לקישוריות חלקה עם Google Analytics ו-Search Console.

תוסף Embed Code

הורדת תוסף Embed Code לאתר הוא חיוני להטמעה חלקה של סכמות בתוך העמודים והפוסטים באתר. תוסף חיוני זה מפשט את תהליך שילוב הנתונים המובנים, משפר את הנראות והרלוונטיות של האתר למנועי החיפוש. על ידי שילוב חלק של סכמות בדפים, תוסף Embed Code מייעל את ביצועי ה-SEO של האתר שלך, ומגדיל את הסיכויים שלו לדירוג גבוה יותר בתוצאות של מנועי החיפוש. בנוסף, נתונים מובנים משפרים את המראה של האתר שלך ברשימות של מנועי החיפוש, מושכים יותר תנועה אורגנית ומשפרים את מעורבות המשתמשים. ישנם סוגי סכמות שונים כמו סכמת מאמרים, סכמת מתכונים, סכמת How-to ועוד.

תוסף להקטנת משקל תמונות

שילוב תוסף לאופטימיזציה והקטנת גודל תמונות הוא חיוני לשיפור ביצועי האתר וחווית המשתמש. תוספים אלו דוחסים את משקל התמונות מבלי לפגוע באיכות, וכתוצאה מכך זמני טעינת הדפים מהירים יותר וגורמים לשימוש מופחת ברוחב הפס. על ידי מזעור גדלי קבצי תמונה, האתר שלך הופך לנגיש יותר למשתמשים בחיבורי אינטרנט איטיים יותר ובמכשירים ניידים, מה שמשפר את השימושיות הכוללת. בנוסף, תמונות ששוקלות מעט יותר תורמות לדירוג SEO טוב יותר, שכן מנועי החיפוש נותנים עדיפות לאתרים עם מהירויות טעינה מהירות יותר.

תוסף Rediretion (ניתוב מחדש)

שילוב של תוסף ניתוב מחדש באתר האינטרנט שלך חיוני לניהול כתובות אתרים להפניה מחדש ביעילות. תוספים אלה מפשטים את תהליך הפניית המשתמשים מקישורים ישנים או שבורים לדפים רלוונטיים, ומבטיחים חווית גלישה חלקה. על ידי ניתוב התנועה ליעדים המתאימים, תוספים לניתוב מחדש מפחיתים את הסיכון של מבקרים להיתקל בדפי שגיאה, ומשפרים את שביעות רצון המשתמשים ושימורם. יתר על כן, הם מספקים תובנות חשובות לגבי תעבורת האתר ושגיאות 404, ומאפשרות לך לטפל בבעיות במהירות ולמטב את ביצועי האתר.

תוסף מטמון

שילוב תוסף מטמון באתר שלך חיוני למיטוב המהירות והביצועים. תוספים אלה מאחסנים גרסאות סטטיות של דפי האתר שלך, מפחיתים את עומס השרת ומצמצמים את זמני הטעינה של המבקרים. על ידי אספקת תוכן שמור למשתמשים, תוספי מטמון משפרים את חווית הגלישה הכוללת, ומבטיחים טעינת עמודים מהירה יותר וניווט חלק יותר.

4. לחבר את הקוד של Google Analytics ו-Search Console לאתר

כמו שאמרנו קודם, לפני שהאתר עולה כדאי לחבר בעזרת תוסף HFCM לאתר את Google Analytics ו-Search Console.

קישור גוגל אנליטיקס ו-Search Console לאתר האינטרנט שלך הוא חיוני למעקב תקין אחר הכניסות לאתר וקישוריות עם גוגל. Google Analytics עוקב אחר התנהגות מבקרים, מראה לך מאיפה הם מגיעים ומה הם עושים באתר שלך. לעומת זאת, Search Console מביא צד יותר טכני ומראה כיצד האתר שלך מופיע בחיפושים בגוגל ועוזר לתקן בעיות שעלולות להפריע לביצועים שלו. יחד, הם מספקים תובנות שלא יסולאו בפז לגבי התנועה, הביצועים והנראות של האתר שלך באינטרנט.

5. להגיש site maps של האתר בסרץ’ קונסול

מפות אתרים הן קריטיות עבור אופטימיזציה למנועי חיפוש מכיוון שהן פועלות כמפות דרכים למנוע החיפוש לסרוק ולהוסיף אינדקס תוכן של אתר ביעילות. שליחת מפת אתר ל-Google Search Console חיונית כדי להבטיח שכל דפי האתר שלך יתגלו לתוצאות של מנועי החיפוש. מפת אתר מאפשרת מנועי החיפוש להבין את מבנה האתר שלך ואת הרלוונטיות של התוכן שלך לשאילתות המשתמשים. זה חשוב במיוחד עבור אתרים חדשים, שקשה יותר לבוטים של מנועי החיפוש לגלות באמצעות שיטות סריקה מסורתיות, מכיוון שהם עוד לא מכירים אותם.

כדי לשלוח מפת אתר ל-Google Search Console, ניתן לבצע את השלבים הבאים:

א. אמת את בעלות האתר שלך ב-Google Search Console. זה כרוך בהוספת פיסת קוד קטנה לאתר שלך (דרך ה-HFCM שדיברנו עליו קודם) או שימוש בספק שם הדומיין שלך כדי לאשר שאתה הבעלים של האתר.

ב. לאחר האימות, ניתן לנווט אל הקטע ‘מפות אתרים’ תחת הקטגוריה ‘אינדקס’ ב-Google Search Console.

ג. הזן את כתובות מפות האתר שלך בשדה ‘הוסף מפת אתר חדשה’. כתובות המפות עשויות להיראות בערך כך http://www.yoursite.com/post-sitemap.xml – זוהי מפת אתר של פוסטים.

ד. לחץ על ‘שלח’.

על ידי שליחת מפות האתר שלך, אתה מבטיח שלגוגל יש את המידע העדכני ביותר על הדפים והתוכן של האתר שלך, ומשפר את יצירת האינדקס והנראות של האתר שלך בתוצאות החיפוש.

6. להכין קובץ robots.txt

קובץ robots.txt הוא מרכיב חיוני עבור כל אתר אינטרנט, ופועל כקו התקשורת הראשון עם סורקי מנועי החיפוש. הוא מודיע לסורקים אלו אילו חלקים באתר צריכים או לא צריכים להיסרק ולהוסיף לאינדקס. זה חשוב במיוחד עבור אתר אינטרנט חדש, מכיוון שהוא עוזר לשלוט בנראות התוכן שלך במנועי החיפוש, ומבטיח שרק דפים רלוונטיים יוכנסו לאינדקס. הגדרה נכונה של robots.txt יכולה למנוע ממנועי חיפוש לגשת לתוכן משוכפל, לאזורים פרטיים או לקטעים באתר שנמצאים בפיתוח, מה שעלול להשפיע לרעה על דירוג ה-SEO שלך.

עדכון קובץ robots.txt כרוך במספר שלבים פשוטים:

1. אתר או צור את הקובץ: יש למקם את קובץ robots.txt בספריית הבסיס של האתר שלך (למשל https://www.yoursite.com/robots.txt) . אם הוא לא קיים, תצטרך ליצור קובץ טקסט פשוט בשם robots.txt.

2. ערוך את הקובץ: השתמש בעורך טקסט כדי לציין הנחיות עבור סורקי מנועי חיפוש. לדוגמה, כדי לאפשר לכל הסורקים גישה מלאה, תשתמש ב:

robots.txt example

3. העלה את הקובץ: לאחר העריכה, העלה את קובץ ה-robots.txt לספריית השורש של האתר שלך באמצעות FTP, SSH או לוח הבקרה של אירוח אתרים.

4. בדוק את הקובץ: השתמש בכלי ה-robots.txt Tester ב-Google Search Console כדי לוודא שהקובץ שלך חוסם נכון או מאפשר גישה כמתוכנן.

על ידי ניהול קפדני של קובץ robots.txt שלך, אתה מבטיח שמנועי חיפוש סורקים ומוסיפים את האתר שלך בצורה יעילה יותר, ומשפרים את ביצועי ה-SEO של האתר שלך כבר מההתחלה.

7. לוודא רספונסיביות אתר

עם השכיחות של סמארטפונים וטאבלטים, עיצוב רספונסיבי מבטיח שהאתר שלך מסתגל ומתפקד ללא רבב על מסכים בכל הגדלים. על ידי התאמה רספונסיביות לרזולוציות ואוריינטציות שונות, אתה פונה לקהל רחב יותר, מגביר את המעורבות והשימור. בנוסף, אתרים רספונסיביים לרוב מדורגים גבוה יותר בתוצאות של מנועי החיפוש. ווידוא רספונסיביות לאתר מראה על אמינות, שימושיות ונראות ומשפר את הביצועים הכוללים של האתר.

כמו שאתם בטח כבר יודעים קידום אתרים לעסק חדש זאת לא עבודה קלה, שיכולה לקחת גם לא מעט זמן, אבל שווה כל רגע, כי רק בעזרת קידום אורגני אפשר להופיע בעמוד הראשון בגוגל בלי לשלם על פרסומות. לפרטים ומידע נוסף השאירו פרטי התקשרות בטופס יצירת קשר ואחזור אליכם בהקדם.

מה תוכלו למצוא בסטודיו?

שנשב לקפה?

אהבתם? שתפו

Facebook
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email

מתבלטים איזה אתר לבנות?

רוצים לבלוט מעל כל המתחרים?

אשמח לייעץ לכם!

השאירו פרטים ואני כבר מתקשרת!