אתר תדמית או אתר מכירות משמש לרוב כשער לעסק שלך, המשקף את הזהות, הערכים והמקצועיות של המותג שלך. ככל שהטכנולוגיה וציפיות הלקוחות מתפתחות, הצורך בשדרוג אתר קיים נעשה חשוב יותר ויותר.
הסיבות העיקריות לשדרוג אתר רבות ויכולות להיות מגוונות, לדוגמא, יכול להיות שהאתר כבר לא עונה על הצרכים הנוכחיים של העסק או שאולי התיישן. חוסר התאמה זה יכול להתבטא בצורות שונות – בין אם זה האסתטיקה, הפונקציונליות, התוכן או הטכנולוגיה האחורית. אתר מיושן יכול לפגוע משמעותית בחוויית המשתמש, להפחית את שיעורי ההמרה ולהשפיע לרעה על תפיסת המותג שלך בשוק התחרותי.
הסתגלות לטכנולוגיות חדשות: טכנולוגיות האינטרנט מתקדמות ללא הרף. עדכוני מערכות ושיפורים טכנולוגיים יכולים לזרז התפתחויות ולהבטיח שהאתר שלך יוכל למנף כלים וטכנולוגיות חדשות המשפרים את המהירות, האבטחה וחווית המשתמש.
עמידה בציפיות המשתמשים המתפתחות: המשתמשים של היום מצפים לחוויה מקוונת חלקה, אינטואיטיבית ומושכת. אתר אינטרנט מיושן לרוב לא מצליח לספק זאת, מה שמוביל לעלייה בשיעורי יציאה מדף הכניסה והזדמנויות אבודות לעסק.
תמיכה בצמיחה ושינויים עסקיים: ככל שעסק מתפתח, האתר שלו חייב להתאים להתפתחות. בין אם מדובר בהרחבת קווי מוצרים, כניסה לשווקים חדשים או שינוי מודלים עסקיים, האתר שלך צריך לשקף במדויק את השינויים הללו.
שיפור האבטחה: אתרים ישנים פגיעים יותר לפרצות אבטחה ואיומי סייבר. שדרוג האתר יכול לעזור לתקן פרצות אבטחה ולהגן הן על העסק והן על הנתונים של לקוחותיו.
אמנם אין תשובה חד משמעית לתדירות השדרוג של אתר אינטרנט, אבל בדרך כלל מומלץ לסקור ולשדרג את האתר שלך בכל פעם שהוא כבר לא עונה על הצרכים של העסק שלך. זה יכול להתרחש עקב שינויים בטכנולוגיה, ציפיות הלקוחות או הנוף העסקי עצמו, לכן, אנו ממליצים על ביצוע בדיקות שוטפות (לפחות מדי שנה) כדי להעריך את יעילות האתר שלך ולזהות גורמים הניתנים לשיפור ושדרוג.
תגובה לשינויים בשוק: חשוב מאוד כבעלי עסקים להיות קשובים לשינויים בענף שלכם. אם המתחרים מעדכנים את האתרים שלהם בתכונות חדשות או אם יש שינוי משמעותי בתקני האינטרנט, רצוי לשקול שדרוג כדי לשמור על יתרון תחרותי.
בעקבות שינויים עסקיים משמעותיים: אם העסק שלך עובר שינוי משמעותי, כגון מיתוג מחדש או הצגת מוצרים או שירותים חדשים, יש לעדכן את האתר שלך כך שישקף שינויים אלה בצורה מדויקת.
שדרוג אתר וורדפרס, כשהוא נעשה בצורה מקצועית ונכונה, לא אמור להשפיע לרעה על הדירוג שלך בגוגל. למעשה, אם מנוהל היטב, שדרוג יכול לשפר את הדירוג שלך על ידי שיפור חווית המשתמש וביצועי האתר. חשוב מאוד לשמור על הגדרות ומבני SEO נכונים במהלך השדרוג. זה כולל שמירה על מבני כתובות העמודים, שמירה על מטא תגים ותיאורים, והבטחת כל ההפניות מחדש כך שייושמו כהלכה.
שיפור ביצועי האתר: שדרוגים משפרים לעתים קרובות את מהירות האתר ואת רספונסיוביות האתר, שניהם גורמים משמעותיים באלגוריתמי הדירוג של גוגל.
הוספת תוכן חדש: שדרוג הוא הזדמנות מצוינת להוסיף תוכן רענן ורלוונטי, שיכול להגביר את הנראות של העסק במנוע החיפוש של גוגל.
שדרוג אתר קיים הוא תהליך לא פשוט הדורש תכנון וביצוע קפדניים, כדי למנוע שיבושים ולהבטיח מעבר חלק. להלן הצעדים בהם ננקוט בעת שדרוג אתר וורדפרס:
ניתוח ראשוני: אנו מתחילים בהערכה האם האתר שלך נבנה על מערכת כמו וורדפרס או לא, זה עוזר לנו לקבוע את הכלים והגישות הטובים ביותר לשדרוג.
שיחת אפיון: לאחר מכן נעשה שיחת אפיון מסודרת כדי להבין את הצרכים החדשים של העסק שלך. זה כולל זיהוי פונקציונליות מפתח, העדפות עיצוב וכל יעד ספציפי שאתה שואף להשיג עם השדרוג.
שדרוג בסביבת פיתוח: אנו מבצעים את כל השדרוגים בסביבת פיתוח מאובטחת. זה מבטיח שהאתר הקיים שלך לא יושפע במהלך שדרוג האתר.
שימוש בכלים מתקדמים: אנו משתמשים בכלי פיתוח מתקדמים כמו Elementor Pro כדי לעצב ולבנות את האתר המשודרג שלך. זה מאפשר התאמה אישית גבוהה ועיצוב עכשווי שמתיישר עם תקני האינטרנט הנוכחיים.
מעבר סופי: לאחר שהאתר המשודרג מוכן ונבדק במלואו, אנו מעבירים בצורה חלקה וזהירה את האתר החדש והמשודרג לכתובת האתר הנוכחית, ומבטיחים שאין השבתה או אובדן נתונים.
אם גם אתם רוצים לשדרג את האתר שלכם, צרו אתנו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר.
רוצים לבלוט מעל כל המתחרים?
השאירו פרטים ואני כבר מתקשרת!