# פרק 20:

מסופר על ספינה יוקרתית שיום אחד המנוע שלה התקלקל.
בעלי הספינה פנו לבעלי מקצוע שונים אבל אף אחד לא ידע כיצד לתקן את מנוע הספינה.
לאחר חיפושים רבים מצאו גמלאי שפרש מהמקצוע לאחר 40 שנות ניסיון.

הגמלאי הגיע ובדק את הספינה בקפדנות, מלמעלה ועד למטה.
לאחר שהסתכל על הדברים, שלח יד אל תוך תיקו והוציא פטיש קטן.

בעדינות טפח עם הפטיש על הספינה ומיד, המנוע קם לתחיה.
המנוע תוקן!

שאל בעל הספינה את עלות התיקון והגמלאי הוציא לו חשבונית על סך $10,000.
הבעלים הופתע ואמר: “בקושי עשית משהו, תן לי חשבון מפורט בבקשה.”

הפירוט פשוט, אמר הגמלאי:
– הקשה בפטיש: $2.
– לדעת היכן להקיש עם הפטיש: $9,998.”

מה אנו למדים מהמשל:
לעולם אל תמעיטו בערכו של ניסיון, הפעולה אולי נראית פשוטה, כולה להזיז את העכבר (ישנם לא מעט לקוחות שמתבטאים ככה) אבל למדנו איך ולאן להזיז אותו ואיפה לשים כל אלמנט על מנת שהאתר יצא לא פחות ממושלם.

אז בפעם הבאה שאתם פונים לבעל מקצוע אל תנסו להוריד אותו במחיר כי אין לידע אין ערך.

מעניין אתכם לקרוא עוד?
פרקים נוספים מיומנה של מעצבת יעלו מידי שבוע, בהם אספר קטעים מחיי היום יום שלי כמעצבת שישאירו אתכם פעורי פה, אתן טיפים להצלחה כנגד כל הסיכויים! המלצות, עבודה עם לקוחות וכל מה שצריך כדי לא לוותר על החלום!

אז עד לפרק הבא נשיקות 💋

שנשב לקפה?

אהבתם? שתפו

Facebook
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email

מתבלטים איזה אתר לבנות?

רוצים לבלוט מעל כל המתחרים?

אשמח לייעץ לכם!

השאירו פרטים ואני כבר מתקשרת!