# פרק 5:

הערכה- מילה די פשוטה, מורכבת מחמש אותיות, עם אין ספור פרשנויות ותחושת סיפוק אחת.
אז כמה צריך להעריך? אין לאף אחד שמץ של מושג. שאלה גדולה מידי. 🤔

אבל אם נחשוב עליה בפן המקצועי, נראה עד כמה כמה חשוב שתהיה לנו הערכה אחד לשני. לא משנה אם אתם הלקוח, הבוס, האחראי, התלמיד או המתמחה, אתה יכול לתת את הלב והנשמה, לעשות את המיטב ובסוף זה מרגיש שמישהו עשה לך טובה.

• ברגע שתיתן הערכה יחזירו לך הערכה! •

תלמדו לתת מילה טובה, להחמיא, להמליץ, לא לשפוט, לדון לקו זכות גם אם אתם לא רואים את הסיבה.. 😊
זה יעשה לכם טוב על הלב, יאחד ובעיקר יקרב.

קרה לכם מקרה דומה? שתפו אותי 💪🏻

מעניין אותך לקרוא עוד?
פרקים נוספים מיומנה של מעצבת יעלו מידי שבוע, בהם אספר קטעים מחיי היום יום שלי כמעצבת שישאירו אתכם פעורי פה, אתן טיפים להצלחה כנגד כל הסיכויים! המלצות, עבודה עם לקוחות וכל מה שצריך כדי לא לוותר על החלום!

אז עד לפרק הבא נשיקות 💋

שנשב לקפה?

אהבתם? שתפו

Facebook
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email

מתבלטים איזה אתר לבנות?

רוצים לבלוט מעל כל המתחרים?

אשמח לייעץ לכם!

השאירו פרטים ואני כבר מתקשרת!