# פרק 7:

שיחה נורמלית עם לקוח:
– אני רוצה שתעצבי לי אתר מודרני, נגיש, מושך, שישדר יוקרה!
– אוקי, על איזה צבעים חשבת?
– יש לי פלטת צבעים מושלמת- שחור, צהוב וירוק! 😳😳
– אהמ… תקשיב איך אני אגיד את זה בצורה יפה, זה פחות יתאים, תן לי את האפשרות להפתיע אותך, מאמינה שתאהב! 👍🏻
– לא, לא, תעשי בדיוק מה שאני אומר.
– מתחילה לעבוד על זה.
– כעבור שבוע- שולחת לו את הסקיצה.
– מה זה? תראי איך זה נראה! על הפנים, לא אהבתי, נראה כמו אתר שילד בכיתה א׳ עיצב. 🤭
– אבל עשיתי בדיוק מה שרצית- אמרתי לך שזה לא שילוב טוב של צבעים.
– לא, לא, אני רוצה משהו אחר- תעשי מה שאת חושבת! 🤓

אז למה לא לתת לנו אנשי המקצוע לעשות מה שאנחנו יודעים על הצד הטוב ביותר? 😎
כשמזמינים חשמלאי הביתה, אנחנו אומרים לו איך להחליף את הנורה? שעדיף לסובב אותה לכיוון הזה ולחבר אותה לחוט אחר?
לא! נכון? למה? כי הוא איש המקצוע!
אז למה לא למנוע את אי הנעימות לפני? 🤨

תנו לנו לעשות את העבודה, לייעץ ולעזור לכם שהפרויקט שלכם יצא הכי מושלם שיש!
הרצון שלנו זה שתהיו מרוצים! 💪🏻

מעניין אותך לקרוא עוד?
פרקים נוספים מיומנה של מעצבת יעלו מידי שבוע, בהם אספר קטעים מחיי היום יום שלי כמעצבת שישאירו אתכם פעורי פה, אתן טיפים להצלחה כנגד כל הסיכויים! המלצות, עבודה עם לקוחות וכל מה שצריך כדי לא לוותר על החלום!

אז עד לפרק הבא נשיקות 💋

שנשב לקפה?

אהבתם? שתפו

Facebook
LinkedIn
Pinterest
Telegram
WhatsApp
Email

מתבלטים איזה אתר לבנות?

רוצים לבלוט מעל כל המתחרים?

אשמח לייעץ לכם!

השאירו פרטים ואני כבר מתקשרת!